BESTYRELSE OG UDVALG

AB Gentoftehus har en Bestyrelse, der vælges på den årlige generalforsamling i efteråret.
Udover bestyrelsen kan der nedsættes forskellige udvalg.

For tiden findes der følgende udvalg:

  • Husdyrudvalg
  • Beboerlokaleudvalg
  • Haveudvalg

Du kan læse om bestyrelsen og de enkelte udvalg under menu punkterne i venstre side.

anden daglig information findes også her:

FACEBOOK SIDE

Bestyrelsen kan kontaktes omkring almindelige forhold vedrørende ejendommen, så som: Antenneanlæg, IT-anlæg, varme, vand, kloak, el og lignende. Bestyrelsen har mulighed for at kontakte VVS ved akutte tilfælde uden for normale åbningstider. Der holdes som regel bestyrelsesmøde den anden mandag i hver måned.

Mail til bestyrelsen: bestyrelsen@gentoftehus.dk

Signe Baasch (formand) – 56F

Lars Palbøl  – 56 B

Arne Christensen – tlf. 3965 3568 – 56 E

Michelle Meden – 56 C

Clemens Slott – 56C

Karen Sylvester 1. suppleant (kasserer) – 56

Pia Strandvad 2. suppleant – 56 D

Læs mere her: 

LÆS MERE OM KONSTITUERING

Haveudvalget består pt. af:

Signe Baasch, tlf. 21 25 81 64

HUSDYRUDVALGET BESTÅR AF:Marianne Damgaard, Annette Krogh, Anne-Louise Winther og Helle DonkildEmail: husdyrudvalget@gentoftehus.dkHusdyrudvalgets opgave er at sørge for at reglerne for hold af hund og kant overholdes.Læs om reglerne for hund og kat herSE REGLER FOR HUSDYRPasser du en hund i kortere eller længere tid, skal dette også meddeles husdyrudvalget.Reglerne for pasning af hund kan du finde her.SE REGLER FOR HUND

Karen Sylvester 56, 1, th,
E-mail: karen@gentoftehus.dk

Tlf: 22 76 96 14

Læs om beboerlokalet via linket under Regler og retningslinier:

LÆS MERE OM BEBOERLOKALET

– men vær opmærksom på, at Lene Bay ikke længere er bestyrer!