BESTYRELSE OG UDVALG
AB Gentoftehus har en Bestyrelse, der vælges på den årlige generalforsamling i efteråret.
Udover bestyrelsen kan der nedsættes forskellige udvalg.
For tiden findes der følgende udvalg:
- Husdyrudvalg
- Haveudvalg
Du kan læse om bestyrelsen og de enkelte udvalg under menu punkterne i venstre side.
Anden daglig information findes også her:
Bestyrelsen kan kontaktes på mail omkring almindelige forhold vedrørende ejendommen, så som: Antenneanlæg, varme, vand, kloak, el og lignende. Bestyrelsen har mulighed for at kontakte VVS ved akutte tilfælde uden for normale åbningstider. Der holdes som regel bestyrelsesmøde den første mandag i hver måned.
Akut mobilnummer: 24 27 77 91 (Arne Christensen)
Mail til bestyrelsen: bestyrelsen@gentoftehus.dk
Katja Kryger (formand) – 56D
Lars Palbøl – 56B
Arne Christensen – 56E
Michelle Meden (kasserer) – 56C
Clemens Slott – 56C
Lone Kliim 1. suppleant – 56A
Thomas Illum 2. suppleant – 56D
Haveudvalget består pt. af:
Bodil Kruse, 56C
HUSDYRUDVALGET varetages i øjeblikket af bestyrelsen
Husdyrudvalgets opgave er at sørge for at reglerne for hold af hund og kant overholdes.
Læs om reglerne for hund og kat her
Passer du en hund i kortere eller længere tid, skal dette også meddeles husdyrudvalget.
Reglerne for pasning af hund kan du finde her.
Læs om beboerlokalet via linket under Regler og retningslinier: