BESTYRELSE OG UDVALG

AB Gentoftehus har en Bestyrelse, der vælges på den årlige generalforsamling i efteråret.
Udover bestyrelsen kan der nedsættes forskellige udvalg.

For tiden findes der følgende udvalg:

  • Husdyrudvalg
  • Haveudvalg

Du kan læse om bestyrelsen og de enkelte udvalg under menu punkterne i venstre side.

Anden daglig information findes også her:

FACEBOOK SIDE

Bestyrelsen kan kontaktes på mail omkring almindelige forhold vedrørende ejendommen, så som: Antenneanlæg, varme, vand, kloak, el og lignende. Bestyrelsen har mulighed for at kontakte VVS ved akutte tilfælde uden for normale åbningstider. Der holdes som regel bestyrelsesmøde den første mandag i hver måned.

Akut mobilnummer: 24 27 77 91 (Arne Christensen)

Mail til bestyrelsen: bestyrelsen@gentoftehus.dk

Katja Kryger (formand) – 56D 

Lars Palbøl – 56B

Arne Christensen – 56E

Michelle Meden (kasserer) – 56C

Clemens Slott – 56C

Lone Kliim 1. suppleant – 56A

Thomas Illum 2. suppleant – 56D

Haveudvalget består pt. af:

Bodil Kruse, 56C

HUSDYRUDVALGET varetages i øjeblikket af bestyrelsen

Husdyrudvalgets opgave er at sørge for at reglerne for hold af hund og kant overholdes.

Læs om reglerne for hund og kat her

SE REGLER FOR HUSDYR

Passer du en hund i kortere eller længere tid, skal dette også meddeles husdyrudvalget.

Reglerne for pasning af hund kan du finde her.

SE REGLER FOR HUND

Eva Juhl
Gentoftegade 56 C, 2. tv
mobil: 22841714
 

Læs om beboerlokalet via linket under Regler og retningslinier:

LÆS MERE OM BEBOERLOKALET